Weekend -ul trecut ne -a văzut să ne împachetăm pungile și să ne înfășurăm cald timp de două nopți la Cowslip Cottage din Satul ciudat al Sleights, Yorkshire, una dintre o mulțime de căsuțe de lux din căsuțele uimitoare portofoliu.

Ajungând vineri seară la această cabană pitorească în mijlocul moarelor Yorkshire (lumini și încălzire pentru o întâmpinare călduroasă), avea tot ce puteam cere dintr -o vacanță în weekend și multe altele …

Cu siguranță și -a trăit numele … superb nu?!

Un foste Piggery convertit cu trei etaje, cu fascicule înalte (originale), stilul său este o țară sofisticată elegantă, cu indicii de epocă.

Ne -au plăcut și atingerile festive gânditoare …

Nu doar uimitoare din interior, priveliști uluitoare asupra moarelor din Yorkshire ne -au învăluit din afară cu fiecare fereastră (și balconul) privind în mediul rural deschis.

Liniștitul și liniștea părea să se rostogolească peste noi de pe dealuri, era aproape hipnotică.

Cele mai bune fotografii au fost făcute în timpul zilei, cu cer luminos, senin și multă lumină. Cu siguranță am avut noroc cu vremea în acest weekend din decembrie!

Copiii s -au simțit repede acasă și ne -am instalat repede … biscuiții de ovăz și abundența de păstori drăguți, împreună cu Peppa care se joacă pe cutie, cu siguranță au ajutat!

Deci putem mânca deja acestea?

Ne -am refugiat în dormitoarele frumoase de la etajele superioare, cu toții am dormit împreună, în ciuda multor camere, adormind repede rapid până la sunetul nimicului. fericire absolută.

Mai mulți teddies în camera copiilor și un pătuț era disponibil dacă ne -am dori.

… La 10 minute de mers cu mașina de Whitby, am petrecut dimineața următoare bucurându -ne de o sâmbătă însorită, dar crocantă, pe plajă, atrăgându -ne numele în nisip cu bețe lungi grozave, în timp ce câinii la distanță au urmărit valurile și, în cele din urmă, nu am putea lua vântul …

Frig, dar răcoritor, jocul pe plajă a fost o bucurie, nimic ca un aer de mare din Yorkshire pentru a revigora sufletul …

Oliver și -a scris numele în nisip. Învățarea în afara este cea mai bună. Practicându -ți abilitățile de scriere cu un băț mare și kilometri de nisip …

Înapoi în scaunul de împingere Supa Firebird (am fost înzestrați recent de la Cosatto), a venit momentul să ne întoarcem spre cabană.

Am trecut mai jos acest fermecător cap de mai jos, la plimbare până la mașină-, își cheltuiește viața pensionară strângând bani pentru mai multe organizații de caritate, distrați trecători pe străzile din Whitby și a fost o fericire de întâlnit.

Copiii s -au bucurat să cânte alături de Jingle Bells cu el și Alexander a fost așa cum puteți vedea, un pic parțial la jocul Maracas.

Am donat câțiva bani, iar copiii au primit cu drag câteva mici ilustrații încântătoare de animale și instrumente pentru a -l aminti de el de …

… Cizmele mele sunt C/O Air & Grace London-It a fost un fel de zi cu imprimeu de leopard ciocnit!

Scutura-l!

Unde s -a dus maracul meu?!

Știu ce se întâmplă în stocul lui Alexandru anul acesta!

… Înapoi la cabană, părinții mei s-au alăturat pentru un prânz târziu, purtând mâncare de la unul dintre restaurantele lor-spinach și feta filo, chiftele pentru copii, orez basmati și salată greacă pentru toți.

Mama chiar făcuse o prăbușire sănătoasă de ovăz, care a fost curând stropită în lashing-urile cele mai bune creme de casă a tatălui-„Nu, pe care nu le-a plecat Oliver” de la Papou … și nu am fost!

A doua zi, vremea nu a fost atât de amabilă cu noi cu vânturi înfiorătoare, dar ne -am perseverat și ne -am aventurat din nou la Whitby. Prima noastră oprire, The Magpie Cafe, un restaurant cu mai multe premii care nu se află niciodată în Ghidul de mâncare bun, pentru vase fierbinți cu fructe de mare și cei mai buni pești și chipsuri pentru kilometri.

Tummies Full, luând în port, am ales cercei cu jet dulce în stil Art Deco într -un boutique local și țesut de Moș Crăciun pentru copii, în așteptarea Crăciunului Daddy, delicioase speciale pe care m -am străduit să le găsesc în altă parte …

Am descoperit chiar și panglică festivă decorativă pentru biscuiți de brad de Crăciun într -un magazin indie, care a găzduit raftul după rafturi de panglici și lână, dar, din păcate, nu există tăietori de prăjituri festive așa cum s -a sperat …

Whitby este ca un muzeu viu pentru a se orienta, unde oamenii se pot potteriza în jurul magazinelor ciudate pline de fudge și pâine de casă, un loc istoric înflăcărat, care l -a inspirat pe căpitanul Cooke să părăsească țărmurile și să descopere lumea și Mary Shelley pentru a crea Frankenstein după o pauză de vară Acolo ….

Revenind la Cowslip Cottage, așezându -mă în toast și confortabil cum se poate (plăcile de podea încălzite sunt o atingere fermecătoare), am făcut ciocolată verde și negre pentru ca toți să se bucure.

Odată ce tăticul a ieșit dintr -un pui de somn dulce și scurt (întreaga familie a luat -o literalmente pe rând pentru a discoul de somn pe tot parcursul șederii noastre), împreună cu Oliver și cu mine, ne -am conjurat și ne -am ghemuit peste biscuiți de Crăciun gratuite de grâu și ale căror forme erau cele mai bune.

Eșec, Quest Cutter Cutter de Crăciun anterior, Daddy și cu mine am tăiat cu atenție forme festive folosind un cuțit ascuțit (tata a făcut mici biscuiți abstracti, I, stele și un brad de Crăciun și Oliver, un om de zăpadă 3d pe care Alexandru, frustrant cu fratele său mai mare, denumită pinguin) …

Am scăpat de mizerie (scuze tată) pentru a face o baie lungă și liniștitoare lângă fereastra golfuluiDintre dormitorul principal cu vedere la mauri- un punct culminant al șederii mele- și apoi a venit momentul să-mi dau done festive (pentru mine și copii) înainte de o oră și o jumătate de oră cu mașina spre casă.

Trist să plecăm după un astfel de weekend restaurator, dar încântat că am găsit Cowslip Cottage, un refugiu pentru familii (și cupluri deopotrivă), indiferent de perioada anului, ne vom întoarce …

Mulțumim Cottages uimitoare pentru o ședere gratuită de 2 nopți la Cowslip Cottage, în schimbul acestei recenzii sincere.

Cumpărați -mi cartea cea mai vândută în hârtie sau audio

Cartea mea de debut este ghidul meu pentru a supraviețui și a înflori la locul de muncă și acasă și folosește o perspectivă asupra modului de a crea un serviciu digital sau a reveni la muncă cu încredere.

MUMBOSS: Ghidul sincer al mamei pentru supraviețuirea și înflorirea la serviciu și acasă (Ediția a II -a din Marea Britanie)

Disponibil pe Amazon sau Audible

The Working Mom: Ghidul tău pentru supraviețuirea și înflorirea la serviciu și acasă (Ediția SUA/Canada)

Disponibil la 8 septembrie 2020. Cumpărați acum pe Amazon

Îți place ce ai citit? Atunci de ce să nu urmați Vicki pe Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest și Instagram

Nu pierde nici o postare!

Abonați -vă la Honestmum pentru buletinul meu de e -mail săptămânal, unde împărtășesc noile mele postări pe blog, sfaturi despre bloguri, invitații pentru evenimente, competiții și știri despre noua mea carte. Nu împărtășesc niciodată datele dvs. personale cu terți.