Dacă m-ai întâlnit astăzi, s-ar putea să mă iei pentru o mamă tipică de la Berkeley. si eu sunt. Dar sunt și eu plin de povești. și visuri. Lasă -mă să încep cu unul dintre fiecare de acum zece ani.

Prima întâlnire cu viitorul meu soț, Alec, a fost una lungă. Patru ore, făceam schimb de povești personale de călătorie, cum ar fi cărți de tranzacționare peste milkshakes. Alec fusese în Kenya și cu mine în Turcia; Fusese în Honduras și eu în Thailanda; El a fost în Australia și cu mine în Republica Cehă. Amândoi am fost în părți din Europa de Vest. Am pus în cunoștință de fond pentru propria noastră călătorie mare.

La un an de la prima noastră întâlnire, am cumpărat o hartă mare. Alec și cu mine am înconjurat locuri pe care am vrut să le mergem. Aceeași hartă atârnă deasupra biroului de teme al fiului meu cel mai vechi, iar unele dintre marcaje sunt încă vizibile. Odată ce cercurile au început să obscureze țările cu prea multe aspecte importante pentru a verifica într -un an, am făcut un plan. Am preluat sarcina și ne-am aruncat călătoria de vis până la un bilet de avion de șase luni gestionabil de șase luni, cu opt opriri majore, plus trenuri, autobuze, bărci și automobile pentru a ne obține restul drumului.

În retrospectivă, nu pot să mă gândesc la asta altfel, dar planificarea călătoriei a precedat vreo mențiune a unei nunți. Și atunci ne-am angajat, așa că am decis să transformăm călătoria de aventură într-o lună de miere, făcând un acord de strângere de mână pentru a părăsi și țara în fiecare an al căsătoriei noastre.

În pregătire, am vândut cea mai mare parte a obiectelor noastre de valoare și am pus restul în două păstăi de depozitare. Am plecat într -un concediu formal de absență, dar nu aveam nicio intenție să mă întorc la meseria mea. Ne -am abandonat apartamentul a doua zi după nunta noastră, în timp ce am lustruit tortul.

Vacanța Heather este cea mai bună versiune a mea. Din mai multe motive, de îndată ce mă apropii de avion, îmi verific natura de control și mă duc cu ea. Am învățat atât de multe lucruri minunate în călătorii. Și majoritatea erau despre mine.

Nu voiam să uit un singur detaliu al epicului nostru Monsermoon. Odată ce a început călătoria, am înregistrat fiecare restaurant, pensiune și activitate împreună cu toate cheltuielile noastre într -un caiet de hârtie.

Împreună, am avut atât de multe aventuri mari și mici. Am învățat cum să trăim dintr -un portofel de la început; Aceasta a fost o schimbare mare în gândirea noastră care ne -a servit bine de atunci. În mod similar, am aflat cât de groaznic am ajuns după o zi de drumeție fără suficiente gustări.

Ne -am dat startul călătoriei în Regatul Unit. Alec și cu mine am explorat muzee, pub -uri și castele atunci când nu am fost în vizită cu prieteni dragi. Unul dintre locurile mele preferate din Londra este Muzeul de tranzit, unde am urcat în toate autobuzele și trenurile vechi și am învățat bucăți de trivia pe care îmi place să le împărtășesc.

Pentru a ne întinde dolarii în măsura în care au mers, am stat în cele mai multe nopți în căminele de tineret; Pentru a -l face mai „luna de miere”, ne -am răsfățat la hoteluri și restaurante mai frumoase de fiecare dată. Am alcătuit regula că ar trebui să rămânem undeva cu un duș frumos înainte de fiecare zbor lung. Sunteți bineveniți, lume.

Am zburat în Germania ca punct de lansare pentru alte părți ale Europei Centrale și de Est. Am descoperit ciocolata de băut perfectă în Republica Cehă; a sărit de pe un pod într -un râu care ținea mâinile în Slovenia; a înotat într -un complex de baie din Budapesta, atât de minunat încât ar putea trece pentru o catedrală; a descoperit o dragoste comună a jocurilor de masă; și a mâncat pizza de mai mult de o duzină de ori. Nu știam atunci, dar am ridicat suvenirul nostru cel mai semnificativ în Croația, un grup de celule minuscule care ne -au învățat că faptele vieții sunt universale, neschimbate de geografie. Ar fi trebuit să bănuiesc că ceva a fost oprit atunci când Alec a câștigat în Scrabble pentru prima dată.

Soțul meu încă își ia plimbarea cu bicicleta ploaie sau strălucire, dar prefer să aștept condiții optime. În Slovenia, am împrumutat o pereche de biciclete și am petrecut o oră cu bicicleta în ploaia turnată de-a lungul unei autostrăzi cu mine, într-un poncho suflat, care a ieșit ca o pânză. Ne-am întors la pensiunea noastră la gustul GOLASH și la un spectacol de dansuri de burtă înainte de a ne prinde trenul de noapte la Munchen în drum spre Africa. Îmi place o zi ca asta; Este un astfel de potluck de experiențe aleatorii.

A sosit în Cape Town a fost un șoc substanțial: am zburat de la vară la iarnă, din oraș în oraș și Europa în Africa.

După câteva zile în marele oraș, ne-am alăturat unui tur de 10 zile de safari pentru a ne duce prin Namibia, Botswana și Zimbabwe. Tinerii lideri au oferit un camion mare, mese, corturi și covorașe de dormit pentru unsprezece dintre noi. În schimb, am făcut vase și alte treburi ciudate. În aceste zile, am început să mă simt ciudat de groaznic.

Camionul nostru de safari a condus pe drumuri cu pietriș, fără alte automobile pentru ore întregi. Orașele pe care le -am trecut au avut norocul să aibă o cutie prăfuită de tripe pe rafturi, cu siguranță nu un test de sarcină, așa cum am sperat să găsesc. În momentul în care am chemat nervul pentru a -i întreba pe tinerii noștri ghizi unde aș putea găsi unul, eram într -o zi departe de un oraș real cu farmacii și medici.

În ziua în care am văzut liniile roz pozitive la testul de sarcină ”„ Și am vizitat un medic local pentru a verifica dublu ”„ Am văzut o zebră sălbatică pe ROanunț și o turmă de flăcări sălbatice. Zebrele singulare sunt foarte rare, așa că am luat -o ca un bun augur.

Check -ul nostru în Parcul Național Etosha a fost perfect: ne -am trezit în fața unui răsărit glorios pentru primul nostru dintre cele două unități de joc; Am văzut atât de multe păsări, girafe, lei, zebre de -a lungul traseului nostru spre locul de prânz; După ce am mâncat prânzul, am mers spre gaura de apă din apropiere și am văzut literalmente șaizeci (60) elefanți cu bebeluși stropind și beau. A fost remarcabil și greu de plecat. Am dormit în corturi până la urletul leilor, prea epuizați pentru a vedea dacă se aflau în apropiere.

În altă ordine de idei, după ce mi -am dezvăluit sarcina personalului, am fost lansați în mod sumar din călătoria noastră de safari și am renunțat la o articulație de hamburger wimpy pentru a ne preveni pentru noi înșine. Dacă aș fi mușcat de un țânțar infectat sau aș lua medicamentul pentru malarie, ar fi foarte rău pentru făt. Alec și cu mine am fost de acord să părăsim turul și să -l aripim. Lucrând ca echipă, ne -am dat seama bine. Mai multe practici bune pentru viața reală!

Alte aspecte africane includ să stai într -o stațiune de lux ca un cadou de la cel mai bun prieten al meu; drumeția prin Drakensberg (Munții Dragonului) către siturile de pictură peșteră de acum aproximativ o mie de ani; dormind într -un rondeval privat, fără ușă de baie; și Alec mâncând antilope mari și mici de la Impala și Springbok la Kudu și Oryx. Fără îndoială, insistența noastră ca copiii noștri să ia o „mușcătură de mulțumire” din ceea ce ne -am pregătit originea cu aceste teste de gust de joc sălbatic.

Când a venit momentul să trecem din Africa în Asia, am împachetat cu atenție singura dovadă pe care am avut -o din minuscul nostru Stowaway, imaginea cu ultrasunete de la un medic din Johannesburg.

Călătoria nu s -a încheiat, dar a luat o cale neașteptată.

Lecții învățate de la MonStermoon?

Nimeni nu-i pare rău că ai luat o lună de miere de trei luni

Este important să vă obțineți o oră în fiecare zi, chiar dacă sunteți cu persoana preferată din lume

Creșterea unei familii este un alt tip de aventură epică

Ciocolata caldă este întotdeauna o idee bună, obțineți lucrurile bune

Căsuța de e -mail nu va fi niciodată goală și nu există un moment perfect

Este aproape întotdeauna mai bine să păstrezi un loc de muncă până când ai unul nou

Ne -am promis reciproc că vom părăsi țara în fiecare an de căsătorie. Trei copii mai târziu și încă ne amortizăm luna de miere cu doar câteva depozite în banca respectivă. Sper că într -o zi vom reveni pe drum.